KinderGarten > Reference
5.4.2011
Dobrý den,
rozhodli jsme se navýšit docházku naší dcery s účinností od 1.4. Prosíme o dofakturování.
K rozhodnutí jsme dospěli protože se na Anně pozitivně odráží individuální a aktivní přístup všech lektorů v pobočce Budějovická, za který bychom chtěli tímto poděkovat. Oceňujeme, že vaše školka není jen "odkladištěm", ale i rozvíjí, což je přesně to, co naše dcera v tomto věku nejvíc potřebuje."
rodiče Aničky
Dne 19.2.2011 jsem omylem navštívil World of Beauty and Spa 2011 v O2 Aréně v Praze. Oslovila mne slečna ve firemním triku Kinder Garten, a ač jsem jí vysvětlil, že nejsem z Prahy, přesto jsem si normální milou formou vyslechl o školce, možnostech ale také o dětském koutku. Dcera zaslechla "dětský koutek" a tak procházkou mezi stánky jsme k němu došli. Musím uznat, že takový přístup k dětem jsem ještě neviděl :-) Barunku jsem nakonec dostal z koutku asi až na potřetí, jak se jí tam líbilo. Mluvil jsem se slečnami (personálem) a vzhledem k tomu, že nevím, jak se dotyčné jmenovaly, včetně jednoho muže, který chytře dal dětem bonbón, a pak až když si o něj anglicky řekli (popř. alespoň použili jakékoliv anglické slovo) rád bych jim tímto vyřídil přes vedení firmy poděkování za respekt. Na takovou práci musí mít člověk trpělivost a určitě i lásku k dětem, včetně a hlavně cizím, které jsou tak r ůznorodé, že ne každý by tohle zvládl. Myslím, že jen to kolikrát jsem dostával dceru z koutku mluví za vše. Na argument, že by bylo dobré jít na oběd mi dcera s ledovým klidem odpověděla "tatínku, to se teď nehodí" a pokračovala v činnosti (malování, stříhání atd) Připadal jsem si jako tyran a navíc někdo, kdo se dceři absolutně nevěnuje :-))) a tak nejeví jakože zájem. Musím se tomu smát. Byl to opravdový dětský koutek, a mohl jsem jen závidět dceři, jak se jí a dalším dětem věnovali všichni kdo tam byl. Hezký pozdrav z Brna a děkuju. přeji mnoho spokojených "zákazníků" Petr Borovička
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Přeji pěkný den, Pavlíno,
ráda bych Vám poděkovala za zorganizování krásného Mikuláše. Bertík sice
ještě nemluví ,tak jsem se toho moc nedozvěděla, ale byl evidentně nadšený.
A děkuji i za mikulášskou nadílku. Zejména ty luxusní perníčky, které zmizely hned cestou ze školky domů.
Moc děkujeme.
Hezký den, Mirka Slanařová
S naší školkou jsme velice spokojeni, líbí se nám přístup pedagogů k dětem, jejich individuální přístup. Jsme nadšeni z programu, který je pro děti připravován. Naše dítě Kuba Hujer se do školky těší a jeho paní učitelku má moc rád. Jeho slovy: " Mám nejraději paní učitelku Adélku, protože je moc hodná, jiné paní učitelky mám také rád."
Přejeme všem krásný konec června a dostatek nápadů a trpělivosti
rodiče Kubíka Hujera Lucie a Marek
Dobry den, pani učitelko,
posílám zpětnou vazbu na skolku Kindergarten vedenou pro společnost Raiffeisenbank
Se školkou jsem velice spokojen. Uvedu několik bodů:
1. Prostředí vytvořené v klidné části Prahy
2. Přístup všech učitelů k dětem - laskavost, příjemnost, ale také důkladnost v dodržování pravidel.
3. Poměr počtu učitelů k dětem
4. Nastavený počet jídel a jejich pestrost. Bezproblémové řešení nestandardní stravy
5. Výhodná pracovní doba školky
6. Informovanost rodičů a komunikace školky k rodičům na vysoké úrovni. Každý měsíc email co se bude v následujícím měsíci probírat,
co bude v následujícím týdnu za stravu, aby se rodiče mohli připravit a řešit stravu svých dětí.
Nejvíc mě, ale přesvědčuje každý den má dcera, která se do školky těší, nejen na děti, ale i na paní učitelky a na celé prostředí.
Zdravím
Dobrý den paní Formánková,
My jsme spokojeni velmi, zejména s přístupem paní učitelky Vlaďky, která nám velmi pomohla s Jolankou, vidíme velké pokroky a už skoro žádné ataky ze strany Jolanky k osatním dětem. Jolanka je spokojená, do školky chodí moc ráda, dělá velké pokroky v řeči... Také velmi prospělo rozdělení na dvě třídy a menší počet dětí ve třídě.
Program a aktivity ve školce jsou také moc fajn.
Vím, že Jolanka nesla těžce Vlaďky odjezd, ten týden nebyl moc dobrý. Ale po návratu Vlaďky se brzo vše vrátilo do starých kolejí:-) a i ostatní paní učitelky jsou velmi přátelské a mám pocit, že více aplikují Vlaďky "přístup", což je moc dobře, protože opravdu funguje!
My jsme tedy spokojený klient:-).
Mějte se moc hezky.
Bára Pokorná
Dobrý den,
Chci poděkovat všem, za jejich pracovní nasazení a pomoc, které se nám dostalo během 2 let, kdy naše dcera navštěvovala Vaši školku, a to nejen práci pedagogickou, ale i administrativní. Ačkoliv začátek docházky pro Klárku nebyl lehký a adaptace trvala poněkud déle, dnes si nedokáže svůj každodenní život bez školky představit a bude ráda vzpomínat jak na učitele, tak na spolužáky, a samozřejmě kvalitní jazykové základy si ponese s sebou dále do dalšího života.
Ještě jednou za vše děkuji.
Magda Jánošíková
Vážená paní Bečková,
Jsem ráda, že jste mě oslovila ve věci poskytnutí reference na jazykovou školku Kindergarten.
Patřím mezi rodiče, kteří považují vzdělání svých dětí za velkou prioritu a nemyslím si, že důležité je vybírat až gymnázium, což byl trend, který v naší zemi převládal v poslední dekádě a do určité míry stále přetrvává. Na druhou stranu si také přeji, aby moje děti měly především krásné dětství, na které nebudou mít žádné traumatické vzpomínky. Jazyková školka Kindergarten podle naší zkušenosti naplňuje obě tyto priority. Nabízí velmi přátelské prostředí, kde se všechny děti cítí dobře (za tříletou docházku jsem nebyla svědkem toho, že by jakékoliv dítě nechtělo do školky chodit), naučí se hezky chovat jeden ke druhému, i respektovat autoritu dospělých, to však velmi přirozenou cestou, takže děti nemají pocit, že by byly do čehokoliv nuceny. Školka podporuje přirozenou soutěživost dětí, ne však na úkor těch pomalejších, nebo méně šikovných, takže od dětí doma neslyšíte, že někdo je nešikovný, nebo že by se někdo někomu smál, protože neumí kotrmelec, což je jinak mezi dětmi běžné a ty „pomalejší“ to velmi těžko nesou a ovlivní to i jejich ochotu něco nového zkoušet. Dcera naopak vypráví, jak když někomu něco nešlo, jak mu pomohla, a právě k tomu jsou děti motivovány. Ve školce jsou tři třídy rozdělené podle věku dětí. V těchto třídách děti pracují a mají vzdělávací program určený jejich věku, na druhou stranu jsou ale během dne hodiny, kdy jsou třídy společně, takže se větší děti naučí pomáhat menším a menší si zase osvojují různé dovednosti od větších a nebojí se potom interakce s většími dětmi ani v jiném prostředí.
Kindergarten má podle našeho názoru velmi dobře propracovaný program vzdělávání nejmenších dětí, kdy si osvojují opravdu velké množství znalostí týkajících se života kolem nich (z matematiky, z oblasti přírodních věd, o Zemi, o ČR, o světě, o počasí, vzniku života, o planetách, o životě v různých zemích, o různých kulturách) i komunikačních dovedností. Školka navozuje přirozené anglické prostředí, kde děti komunikují anglicky a pokud něčemu nerozumějí, učitelé jim opisem situace jinými slovy pomáhají situaci pochopit. Hrají pak celou řadu různých her zaměřených na procvičení látky, kterou se takto naučily, takže děti se vlastně baví a nemají pocit, že by se něco učily. Ve srovnání se svými vrstevníky toho však dcera umí opravdu strašně moc. Vzdělávání je rozděleno do bloků, kdy na každý měsíc je dáno určité téma a na jednotlivé týdny pak podtémata. Rodiče jsou o nich informováni s předstihem emailem a program také visí ve školce na nástěnce. Co se týče angličtiny, tak už během prvního roku děti pasivně rozumějí téměř všemu, co se týká jejich života a naše dcera už během druhého roku ve školce tvořila hezké věty a mohla normálně anglicky komunikovat, teď na konci třetího roku ve školce mluví úplně plynule a všechny situace, které zná, umí anglicky řešit. Nemá problém anglicky hovořit s dospělými lidmi i s cizinci, a to i hovořícími s různými přízvuky v závislosti na zemi, z níž pocházejí. Považuji to za velkou přidanou hodnotu, protože „školní“ angličtina, kterou jsem se učila např. já, mi toto nedala ani po nějakých osmi letech a když jsem odjela na studia do USA během střední školy, měla jsem pocit, že jsem se doma učila úplně jiný jazyk, rozhodně ne angličtinu.
Kindergarten nabízí celou řadu zájmových činností. U nás vede mensa club, což je kroužek pořádaný s dětskou mensou, kde děti hrají různé logické a strategické hry a rozvíjejí tak zejména inteligenci a abstraktní myšlení, potom jízda na ponících, ale vlastně vše je oblíbené, jako dále jóga a drama class. V loňském roce ještě byla flétna a plavání, ale kroužky se vždy přizpůsobují tomu, co si přeje většina rodin, takže plavání a flétna letos není. Vedle těchto kroužků mají děti také pravidelně různé umělecké aktivity, myslím, že každý den probíhá tzv. craft time, kdy se tvoří různými výtvarnými technikami, děti také zpívají, hrají divadlo apod. Školka pravidelně poskytuje rodičům zpětnou vazbu o tom, jak si děti vedou, dvakrát ročně děti dostávají jakési vysvědčení, kde jsou slovně hodnoceny za to, co se naučily, jaké udělaly pokroky v jednotlivých oblastech, jak se chovají, a rodiče tak vidí, na co se např. zaměřit v práci s dítětem, co podpořit, co naopak neakcentovat. Dvakrát ročně také probíhá tzv. health week, kdy jsou děti vyšetřeny dětským lékařem, dětským zubařem, psychologem a logopedem a rodiče upozorněni, pokud je nějaký problém. V letošním roce školka přidala speciální oční vyšetření, které u řady dětí objevilo skryté vady zraku, které běžná prohlídka u dětského lékaře vůbec neodhalila. I to je tak významný nadstandard, který rodiče málokde získají. Také je třeba zmínit určitě výlety a kulturní programy, které školka pro děti pořádá, i různé akce o víkendech, které jsou pro celé rodiny.
Závěrem si dovoluji shrnout, že docházkou do Kindergarten naše dcera získala pozitivní a velmi vstřícný přístup ke vzdělávání, už ví, že učení je zábava, naučila se spoustu věcí, které by se jinak musela učit v pozdějším věku asi méně zábavnou formou a získala velmi dobré komunikační dovednosti v angličtině. My jsme nejkrásnější roky jejího dětství prožili v klidu a pohodě s vědomím, že naše dítě je v inspirativním láskyplném prostředí, kde je rádo a kam se každý den velice těší.
Školku Kindergarten vřele doporučují všem rodičům, kterým není lhostejné, jak jejich děti zahájí proces vzdělávání a formování svých osobností.
S pozdravem,
Eva Rybková
Mgr. Eva Rybková, PhD., MBA
Na závěr si dovoluji podotknout, že jsem velmi spokojeni s prací učitelského kolektivu v KG Chodov II a velmi si ceníme přínosu pro našeho syna. Doporučili jsme KG již několika dalším rodinám, minimálně 1 již dochází do KG Kunratice a další uvažují o umístění svých zatím menších dětí.
S pozdravem Ilona Macková
Současně bych velmi ráda ocenila práci paní učitelek v KG Chodov II v posledních týdnech. Velmi pěknou zábavnou formou učí děti, vyrábí s nimi názorné pomůcky a Filip je velmi nadšený, že se každý den může něčím pochlubit a odnáší si domů vlastní výrobek. Je to velká zásluha zejména paní učitelky Saši, která dělá pravděpodobně velmi pečlivou přípravu pro každý den a dětem se bezmezně věnuje, děkujeme a věříme, že ve školce dlouho zůstane (poslední dobou se na Chodově II paní učitelky hodně střídaly :( )
Zaznamenali jsme rovněž, že Filip začíná aktivně používat angličtinu, za což jsme rovněž rádi!
Přeji Vám pěkný den
Ilona Macková